uhm - APEL

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 24 Lip 2003, 10:02:32 CEST

Jacek Rzęsista wrote:
> Dnia czw 24. lipiec 2003 09:02, Andrzej Zawadzki napisał:
> [CIACH]

> ipchains też się sprawdza. Zależy od potrzeb.

Fakt!

> A jest. Nie ma z nim najmniejszych problemów - tylko ext3 mi brak :)

Tylko do 2.4 też nie mam zastrzerzeń...
Serwer mailowy hp2300 (chyba) 800 skrzynek + squid 70 osób działa aż
miło na 2.4.20+grsec

ext3? wolę reisera. ext3 to jak dla mnie błędy ext2+księga (coś mi się
takiego obiło nawet o oczy w kernel traffic i te wtopy w serii 2.4 z
ext3...) ale jak nie ma jak zmienić to musi być OK!
Ostatnio na serwerek kopi bezp. zrobiłem na SoftRAID5 (3x120 WD IDE) dwa
systemy plików - reiserfs i XFS -
hdparm -t i XFS o 36M, a reiserfs 28M!!! Potestuję jeszcze w "real life"
to skrobnę wyniki - po urlopie ;-)

[CIACH]

> Czytujesz czasami listy ? ;) Ewentualnie zerknij na ftp do updates :) Myślę,
> że bardzo się zadziwisz :)

OK :-) U siebie mam już wszystko z NEST więc...

[CIACH]

> Ale tak to można było zrozumieć :) Ale ostatnio w Ra zaczęło się pojawiać
> troszkę nowości :) Niektórzy jednak dbają o tego "trupa" :)

To przepraszam!

> A co do pyskówek - to masz rację - nawet szkoda mi klawiaturę zużywać, żeby
> coś się odezwać - bo ostatnio w większości wątków dyskusja zeszła na
> baaaaardzo niziutki poziom z wyzwiskami włącznie. Aż przykro to w ogóle
> czytać :(

Wiesz głównie o to mi chodziło!!! Szkoda żeby PLD się rozwaliło przez
takie pyskówki!!!