uhm - APEL

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 23 Lip 2003, 14:31:01 CEST

W liście z ?ro, 23-07-2003, godz. 16:10, Andrzej Zawadzki pisze:

> Tylko zobacz czym jest RA - wybacz, ale to staroć - nawet na serwer (to
> jeszcze można przeżyć) ale na desktop to się nie nadaje!!! Nie wiem jak
> teraz ale na nowym sprzęcie jądro 2.2 padało, stare KDE, Mozilla...
> Jestem zwykłym użytkownikiem i pod tym kątem, będę na to patrzył!
> Poza tym, kto powiedział, że HEAD nie może czerpać z forka? Przecież
> ktoś to testuje, używa... Problem jak zwykle jest tylko w jednym...
> LUDZIE i współpraca między nimi!!!
> Dlatego nie zgadzam się, że to marnowanie siły roboczej!!! Tylko trzeba
> to umiejętnie wykorzystać...
> [...]

Masz racje, ja na serwerach uzywam ra, bo jest stabilne i wogole.
niedawno przeszedlem na 2.4 bo potestowalem i po 2.4.19 wydaje sie byc w
miare stabilne. PLDowe 2.2 nie jest mocno daleko jesli chodzi o sprzet
do zastosowan serwerowych. No chyba ze moj bowy PowerEdge 2600 bo tu
nawet 2.4.21 jest za stare :)))))

Myslac o desktopach to jescze berdzo daleko nam do SuSe czy powalonego
Mandraka. Ja sam uzywam Ra + GNOME 2.2 + Dodatki GNOMOWE 2.2 + evolution
1.4.3 + galeon 1.3.5 itd.

Poczytaj mejle "paru przewodnikow forka" to zobaczysz co moze byc jesli
sie to nie zmieni, albo poczytaj choc tylko ten wątek. A poczytaj mejle
Tomka. Moze by ktros zrobil statystyki slow pierdol... i innych takich w
listach pld-* bo ja nie znam bisonow, a bylo by to ciekawe. Zgadnijcie
kto by wygral.

Wierny czytacz TiweK.