uhm - APEL

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 23 Lip 2003, 16:10:44 CEST

Tomasz Witek wrote:

> Wrazenie i to mocno zludne.
> Przkonasz sie.

Tylko zobacz czym jest RA - wybacz, ale to staroć - nawet na serwer (to
jeszcze można przeżyć) ale na desktop to się nie nadaje!!! Nie wiem jak
teraz ale na nowym sprzęcie jądro 2.2 padało, stare KDE, Mozilla...
Jestem zwykłym użytkownikiem i pod tym kątem, będę na to patrzył!
Poza tym, kto powiedział, że HEAD nie może czerpać z forka? Przecież
ktoś to testuje, używa... Problem jak zwykle jest tylko w jednym...
LUDZIE i współpraca między nimi!!!
Dlatego nie zgadzam się, że to marnowanie siły roboczej!!! Tylko trzeba
to umiejętnie wykorzystać...
Tak mi się wydaje...

--
Andrzej Zawadzki