uhm - APEL

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 22:04:08 CEST

--->[Quoting Marcin Winkler <qurczak w wolomin.biz>:]

> Zachowujesz sie czasami jak male dziecko które boi się znowu
> dostac klapsa w dupę.I  przestan używać słów (kloczek|tomek)
> bo dostaniesz wrzodów żołądka.

nie, to mi nie grozi  - byłem wczoraj na badaniach okresowych,
wszystko  w porządku.  ale dzięki  za troskę!  a co  u ciebie,
wszyscy zdrowi?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info