uhm - APEL

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 23 Lip 2003, 17:31:29 CEST

Dnia Wed, 23 Jul 2003 16:04:40 +0200
Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> napisał:

> środa 23/07/2003 15:43:01, Sergiusz Pawlowicz:

> antysergiusza :-> Dałbyś już pokój z tym zachowaniami
> rozhisteryzowanej panny.

ze tak sie wtrace... brudy pierzemy miedzy soba ok?
listy dyskusyjne puki sa publiczne to nasz wizerunek

Pawel to nie tylko do Ciebie, ale do wszystkich.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik