nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 23:43:17 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Co najmniej  dwie osoby sa  przekonane. Te co  maja kloczka.
> najblizej Powinno ci to dac do myslenia                    .

zatem  wydało się  - wspólnie  z pawłem  myślicie o  przejęciu
nazwy, i przyłączeniu się z  powrotem do kloczka? myślę, że to
dobry pomysł,  tylko zróbcie  to w  miarę szybko,  nie traćcie
czasu,  z chęcią  popatrzę,  jak  Gdańska Dystrybucja  Linuksa
zmierzy się z zespołem PLD-Linux.

tak między nami, często spotykasz się z kloczkiem?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info