nazwa

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 25 Lip 2003, 00:28:29 CEST

On Wed, 23 Jul 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> zatem  wydało się  - wspólnie  z pawłem  myślicie o  przejęciu
> nazwy, i przyłączeniu się z  powrotem do kloczka?

Co ty p^Hchrzanisz???? Nie po to podpisałem, że na zasadach proponowanych
przez kloczka się do niego dobrowolnie przyłączyć?

Poza tym nie ma kwestii przejęcia nazwy, bo jakby nie spojrzeć to kloczek
ma do niej największe prawa. Nawet odrobina przyzwoitości oraz rozsądku
nakazuje zostawić ją w spokoju.

> dobry pomysł, tylko zróbcie to w miarę szybko, nie traćcie czasu, z
> chęcią popatrzę, jak Gdańska Dystrybucja Linuksa zmierzy się z zespołem
> PLD-Linux.

Skończ z tymi głupotami, ok?

> tak między nami, często spotykasz się z kloczkiem?

Ja? W miarę często. Czasem na śniadanie idziemy. I co z tego? Coś to
zmienia?

P.S.: proponuję, żebyś przed wysłaniem swoich postów zapisał je i ze
zwłoką ~12h wysyłał je po ponownym przeczytaniu. Wtedy nie będą takie
emocjonalne. To rada z głębi serca. Naprawdę nie złośliwa.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...