Instalacja OpenOffice

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Czw, 24 Lip 2003, 09:43:59 CEST

On Thu, Jul 24, 2003 at 08:46:03AM +0200, Artur Frysiak wrote:
> błąd: Niespełnione zależności:
>         openoffice-dict-en jest wymagany przez openoffice-1.1-0.rc.3

To już wiem. rpmbuild -bb openoffice-dict.spec

>         libstlport_gcc.so jest wymagany przez openoffice-1.1-0.rc.3

A tu jest winne STLport bo nie daje SONAME dla tej biblioteki.
Ktoś chętny to poprawić ?

Z innych obserwacji:
/usr/lib/openoffice/setup jest raczej do inczego nie potrzebny bo pomimo
instlacji nim oowriter zainstalował raz jeszcze, tyle że w
~/etc/openoffice (setup zainstalował w ~/OpenOffice.org1.1)
w ~/.sversionrc jest tylko wpis o ~/etc/openoffice

druga sprawa że pomimo zainstalowania openoffice-i18n-pl i LANG=pl_PL
zainstalował w wersji angielskiej.
Podmiana instdb.ins na instdb.ins.pl i ponowna instalacja pomogła.

Ogólnie działa super miło ;-)
Zaraz gdzieś wystawie to co zbudowałem.
--
Artur Frysiak