Instalacja OpenOffice

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 24 Lip 2003, 13:35:26 CEST

W liście z czw, 24-07-2003, godz. 09:43, Artur Frysiak pisze:

> Z innych obserwacji:
> /usr/lib/openoffice/setup jest raczej do inczego nie potrzebny bo pomimo
> instlacji nim oowriter zainstalował raz jeszcze, tyle że w
> ~/etc/openoffice (setup zainstalował w ~/OpenOffice.org1.1)
> w ~/.sversionrc jest tylko wpis o ~/etc/openoffice
jest potrzebny bo wywolywany jest przez wrapper gdy nie znajduje
~/etc/openoffice. Binarka soffice.bin chyba tez go wywoluje, gdy
nie znajdzie instalacji...

> druga sprawa że pomimo zainstalowania openoffice-i18n-pl i LANG=pl_PL
> zainstalował w wersji angielskiej.
> Podmiana instdb.ins na instdb.ins.pl i ponowna instalacja pomogła.
w poprzedniej wersji byl patch na 'setup', ktory dodawal opcje LANG.
Gdy odpalalo sie to z -LANG:pl to korzystal z instdb.ins.pl zamiast
instdb.ins. Niestety w tym miejscu zrodelka duuuzo sie zmienily.
Jest teraz opcja L i LANGUAGE (synonim), ktora (wg. tego co widzialem
w zrodlach) przyjmuje wartosc liczbowa. Teoretycznie ma to umozliwic
przelanczanie sie miedzy jezykami. Nie udalo mi sie jednak tego
poprawnie wykorzystac :(

> Ogólnie działa super miło ;-)
> Zaraz gdzieś wystawie to co zbudowałem.
fiem... a ja mam jeszcze patche na to cudo, aby budowalo sie z gtk :)
(ximian roolez :) ale nie mam na tyle czasu, aby sie tym zajac :((((
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl