uhm - APEL

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 24 Lip 2003, 11:04:58 CEST

On Thu, Jul 24, 2003 at 10:56:04AM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Nie wiem... tylko czemu raz wynik jest taki, a raz inny - powtarzalne!!!

Może testując XFS trafiasz w dziennik, który bardziej jest keszowany?
Może dysk poza testem też ma coś do roboty i to akurat w okolicach tego
XFSa?
Albo po prostu masz XFS na szybszym urządzeniu (nawet partycje na tym
samym dysku mogą się różnić transferami i czasem dostępu).

W każdym razie hdparm _na_pewno_ nie testuje wydajności systemu plików.

Do tego raczej:
time /duży_plik
time find /duże/drzewko/katalogów
time cat `find /katalog/z/dużymi/plikami`

itp.

Tylko trzeba pamiętać o opróżnieniu buforów.

Pozdrowienia,
	Jacek