uhm - APEL

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 24 Lip 2003, 15:02:30 CEST

On Thu, 24 Jul 2003, Andrzej Zawadzki wrote:
> Przede wszystkim to chyba nie przeczytałeś wątka od początku...

hhhmmm???

> Pewnie tak... ;-) ale serwer na "świat" bez iptables to... - a tego w
> *standardowym* RA nie ma!!!

router - ok, iptables są fajne.
Ale serwer? ipchains są całkowicie wystarczające...

> BTW tak się zawsze zastanawiałem... dlaczego developerzy uparli się na
> 2.2 bo o ile ja pamiętam to od kiedy Marcelo przejął 2.4, a Alan zaczął
> mu pomagać, to oprócz jednej wtopy zaczęło być po prostu dobrze! Ale OK
> 2.2 stabilne jest!

2.2 w wydaniu dzimiego jest po prostu świetne, a z 2.4 były problemy.
Choćby teraz w 2.4.21 zostało zmienione IDE na całkowicie modularne. To
rozwala mnóstwo rzeczy w PLD - geninitrd, podstawę distro...

> Z mojego pkt. widzenia! Pewnie, że działa OK, ale zrozum, że użytkownik
> końcowy czyli ja chce mieć np. nowe KDE, które jest lepsze, bo jest
> lepsze i lepsze ;-)

Jest. 3.1.1a

> O czymś nie wiem?

Najwyraźniej.

> :-)

1.4 będzie w drodze...

> Tylko ja nie napisałem, że wymagam od RA nowości!!!

Ale to sugerowałeś.

> I bardzo dobrze!!! I tak powinno być!!! Tylko... ile czasu minęło żeby
> się to wyklarowało?

Do czasu ukończenia builderów. To już blisko (mmazur?)

> I o to mi najbardziej chodzi w moim apelu, a nie o wytykanie, że RA jest
> do d...

Ale bardziej ci to drugie wyszło.

> ps. Jesteś w Gdańsku? Może piwko i pogadamy? :-)

Jestem. Niedługo.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...