uhm - APEL

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 24 Lip 2003, 09:25:41 CEST

Dnia czw 24. lipiec 2003 09:02, Andrzej Zawadzki napisał:
[CIACH]

> Pewnie tak... ;-) ale serwer na "świat" bez iptables to... - a tego w
> *standardowym* RA nie ma!!!
ipchains też się sprawdza. Zależy od potrzeb.

> BTW tak się zawsze zastanawiałem... dlaczego developerzy uparli się na
> 2.2 bo o ile ja pamiętam to od kiedy Marcelo przejął 2.4, a Alan zaczął
> mu pomagać, to oprócz jednej wtopy zaczęło być po prostu dobrze!
> Ale OK 2.2 stabilne jest!
A jest. Nie ma z nim najmniejszych problemów - tylko ext3 mi brak :)

> Z mojego pkt. widzenia! Pewnie, że działa OK, ale zrozum, że użytkownik
> końcowy czyli ja chce mieć np. nowe KDE, które jest lepsze, bo jest
> lepsze i lepsze ;-)
A nie ma najnowszego KDE ? :)

> O czymś nie wiem?
Czytujesz czasami listy ? ;) Ewentualnie zerknij na ftp do updates :) Myślę,
że bardzo się zadziwisz :)

> :-)
> :

> Tylko ja nie napisałem, że wymagam od RA nowości!!!
Ale tak to można było zrozumieć :) Ale ostatnio w Ra zaczęło się pojawiać
troszkę nowości :) Niektórzy jednak dbają o tego "trupa" :)

> I bardzo dobrze!!! I tak powinno być!!! Tylko... ile czasu minęło żeby
> się to wyklarowało?
> Wiem, zaraz ktoś wyskoczy, że sam mogłeś i pewnie będzie miał rację ale
> jak dla mnie użytkownika to te wieczne pyskówki między developerami
> storpedowały prace!!! I o to mi najbardziej chodzi w moim apelu, a nie o
> wytykanie, że RA jest do d...
A co do pyskówek - to masz rację - nawet szkoda mi klawiaturę zużywać, żeby
coś się odezwać - bo ostatnio w większości wątków dyskusja zeszła na
baaaaardzo niziutki poziom z wyzwiskami włącznie. Aż przykro to w ogóle
czytać :(

--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl