uhm - APEL

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 24 Lip 2003, 20:35:21 CEST

On Thu, Jul 24, 2003 at 10:56:04AM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Nie wiem... tylko czemu raz wynik jest taki, a raz inny - powtarzalne!!!
partycje na tym samym dysku?
jak jest partycja bliżej środka dysku ma wyższy transfer. bliżej brzegu
- niższy... (albo odwrotnie). Kiedyś sprawdzałem na jakimś dysku scsi
36GB i patycja swap 1GB założona na początku różniła się prawie o 1/3
prędkością w stosunku do założonej na końcu (30kilka MB/s versus 50MB
/s)