nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Czw, 24 Lip 2003, 21:03:30 CEST

--->[Quoting undefine w aramin.net <undefine w aramin.net>:]

Ile czasu poświęcasz na PLD tygodniowo?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info