uhm - APEL

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 25 Lip 2003, 10:18:19 CEST

W liście z ?ro, 23-07-2003, godz. 18:57, Paweł Gołaszewski pisze:
> Szkoda tylko, że nie masz ochoty wziąć udziału w przygotowaniu takiego
> Pack-a dla RA....

Wczoraj probowalem odtworzyc to wszystko szczegolnie ze mam jeszcze rpmy
i srcrpmy z tego co robilem.

Ale szczerze powiem do GNOME 2.2 jest za duzo nowych rzeczy potrzebne.
Troche za duzo, bo w sumie bez nodepsow i forcow to niewiele z tego
zostaje.

Niestety nie ma  teraz maszyny na ktorej bede mogl robicexperymenta, bo
moj bilderek jest jeszcze troche daleko w polu, ale pare dni jak go
podniose i naucze sie robic buildera w chroocie to chyba sie za to
wezme.

> Ja myślę, że jeżeli wziałbyś do tej statystyki pod uwagę jeszcze jako
> pierdołę manipulacje stosowane przez Tomka wyszłoby 1:1, szczególnie
> ostatnimi dniami. Niestety.

Masz racje, Tomek ostatnio przegina i ja tez juz jego majli czasami nie
moge czytac, bo ich nie rozumiem. Jestem strasznie rozwalony tym
wszystkim i nie wiem co myslec.

Teraz bym cos napisalem ale pewnie dostal bym odpowiedz, zebym caly
Tomkowi wszedl w dupe, wiec sie pochamuje.

TiweK