uhm - APEL

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 23 Lip 2003, 18:53:36 CEST

On Wed, 23 Jul 2003, Andrzej Zawadzki wrote:
> Tylko zobacz czym jest RA

Jest i działa - IMHO całkiem dobrze.

> wybacz, ale to staroć

Zdefiniuj staroć.

> nawet na serwer (to jeszcze można przeżyć)

Serwer powinien być przede wszystkim stabilny i bezpieczny. Potem dopiero
nowoczesny. Więc chrzanisz :P ;)

> ale na desktop to się nie nadaje!!!

...ciekawostka...

> Nie wiem jak teraz ale na nowym sprzęcie jądro 2.2 padało,

1. Nie zauważyłem
2. Jeżeli tak to czemu _nigdy_ tego nie zgłosiłeś?

> stare KDE,

Bzdura.

> Mozilla...

Mozilla jest już nowsza, a w planach mam jeszcze nowszą.

> Jestem zwykłym użytkownikiem i pod tym kątem, będę na to patrzył! Poza
> tym, kto powiedział, że HEAD nie może czerpać z forka? Przecież ktoś to
> testuje, używa...

Nieporozumienie.
RA nie będzie nigdy już rozwijane w takim tempie jak ci się marzy - to nie
jest jego rola.
AC będzie brało z HEAD.

Nie rozumiem więc o co ci chodzi.

--