spotkanie na Helu (fwd)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 14:09:48 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> 1. Rozdzielenie spraw technicznych i organizacyjnych

> - wyglada na  to, ze najlepsza osoba  na "kierownika" sekcji
> technicznej na dzien dzisiejszy bedzie kloczek.

Niech  se  zatem  kloczek  robi  tę  swoją  dystrybucję,  może
korzystać  z naszego  CVSa, niech  se  robi brancha  KLD i  do
dzieła! Co  mu w  tym przeszkadza?  Nie ma  wołów do  roboty w
swoim kieracie? Bez stanowiska dyrektora nie potrafi pracować?

> -  kloczek  zadeklarowal,  ze nie  zamierza  uczestniczyc  w
> zarzadzie stowarzyszenia.

Zatem to wszystko  w ogóle nie ma sensu,  skoro nie mielibyśmy
żadnych elementów kontroli tego, co robi Tomasz.

Więcej  powiem,  Tomasz nie  nadaje  się  nawet na  kierownika
przedszkola, a co dopiero sekcji technicznej.

W ogóle PLD  składa się wyłącznie z  sekcji technicznej, zatem
nie ukrywajmy tego, co się szykuje - wielki come back Tomka na
stare stanowisko dyktatora "zawsze wiedzącego lepiej".

Zatem  Biuro Polityczne  na spotkaniu  wyjazdowym na  Helu nie
rozwiązało żadnego  problemu, przykro  mi to mówić,  ale wciąż
nie wiem co  jest przedmiotem negocjacji i  jakie są założenia
negocjatorów.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info