spotkanie na Helu (fwd)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 28 Lip 2003, 14:51:45 CEST

On Mon, Jul 28, 2003 at 02:09:48PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Zatem to wszystko  w ogóle nie ma sensu,  skoro nie mielibyśmy
> żadnych elementów kontroli tego, co robi Tomasz.
>
> Więcej  powiem,  Tomasz nie  nadaje  się  nawet na  kierownika
> przedszkola, a co dopiero sekcji technicznej.
>
> W ogóle PLD  składa się wyłącznie z  sekcji technicznej, zatem
> nie ukrywajmy tego, co się szykuje - wielki come back Tomka na
> stare stanowisko dyktatora "zawsze wiedzącego lepiej".

A teraz przeczytaj tamten punkt jeszcze raz. Kloczek nie chce
uczestniczyć w zarządzie stowarzyszenia. Powtórzmy - ZARZĄDZIE. Nie
oznacz to, że nie zamierza uczestniczyć w stowarzyszeniu. Zatem kontrola
nad nim będzie.

> Zatem  Biuro Polityczne  na spotkaniu  wyjazdowym na  Helu nie
> rozwiązało żadnego  problemu, przykro  mi to mówić,  ale wciąż
> nie wiem co  jest przedmiotem negocjacji i  jakie są założenia
> negocjatorów.

Nie używaj proszę tej nazwy, bo to raz, że nijak ma się do
rzeczywistości, dwa obraża osoby, które do tej grupy kwalifikujesz.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.