spotkanie na Helu (fwd)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 15:06:29 CEST

--->[Quoting Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:]

> A  teraz przeczytaj  tamten punkt  jeszcze raz.  Kloczek nie
> chce  uczestniczyć w  zarządzie stowarzyszenia.  Powtórzmy -
> ZARZĄDZIE.  Nie oznacz  to, że  nie zamierza  uczestniczyć w
> stowarzyszeniu. Zatem kontrola nad nim będzie.

Jakiego rodzaju kontrola? Zamierzasz w statucie stowarzyszenia
przewiedzieć wszystkie  sporne sytuacje,  dotyczące przyszłych
konfliktów?

Użyjesz w nim  nazwy CVS, kiedy w przyszłości  będzie np. SVN?
Takich  przykładów, które  w/g  mnie uniemożliwiają  napisanie
statutu  stowarzyszenia,  mogę  podać  w  odpowiendnim  czasie
tysiące.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info