spotkanie na Helu (fwd)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Lip 2003, 16:37:17 CEST

On Mon, 28 Jul 2003, wrobell wrote:
> Jakie? Proszę o podanie przykładów kiedy formuła CDG się
> _nie_sprawdziła_? Podkreślam, że chodzi mi o fakty, a nie o domysły.

Prosty przykład pierwszy lepszy z brzegu.
Konieczne są zmiany w regulaminie - nie można już któryś raz z kolei ich
przeciągnąć przez machinę. Ostatnie głosowanie byłoby i tak nie ważne,
gdyby nie zostało unieważnione, ponieważ nie było quorum...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...