spotkanie na Helu (fwd)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 28 Lip 2003, 16:45:04 CEST

On Mon, Jul 28, 2003 at 04:37:17PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Prosty przykład pierwszy lepszy z brzegu.
> Konieczne są zmiany w regulaminie - nie można już któryś raz z kolei ich
> przeciągnąć przez machinę. Ostatnie głosowanie byłoby i tak nie ważne,
> gdyby nie zostało unieważnione, ponieważ nie było quorum...
ok.

proszę o odpowiedź na jeszcze kilka pytań. skąd pomysł dyrektora technicznego
(czy jak tam zwał) oraz, jeśli rzeczywiście funkcja jest taka potrzebna, dlaczego
nie zostanie zasadność jej istnienia przegłosowana przez CDG?

odnoszę wrażenie, być może mylne, że funkcja oraz osoba ją piastująca
jest narzucana odgórnie...

    wrobell <wrobell w ite.pl>