spotkanie na Helu (fwd)

Robert Kurtys bob w glog.pl
Pon, 28 Lip 2003, 17:24:01 CEST

> jakby
>
> Dosyć prosto.
>
> "Dyrektor techniczny" przed swoim zatwierdzeniem wogóle na to
> stanowisko
> przedstawia dokument, wielostronicowy, gdzie przedstawia co i jak wg
> niego
> powinno wyglądać. Coś się nie podoba - jest dyskusja. Taki dokument
> musi
> się podobać wszystkim stronom, bo inaczej "dyrektor" musiałby to robić
> sam
> - marna perspektywa.

> [...]

ooo!..całkiem nowa idea
- to mielibyśmy odpowiedź na gorące pytania z okresu mrożenia Ra :)
- dokąd zmierza PLD
- jakie są podstawowe wyróżniki
- itd

w takiej sytuacji pozostaną kwestie spraw
- technikalia nie ujęte w "roadmap"
- jasność sformułowań i interpretacja zapisów "roadmap"
- czasu jaki zajmie przygotowanie (zwłaszcza pierwszego) dokumentu
"roadmap"

...i *wydaje mi się* , że takie coś pasowało by na wytyczne dotyczące
konkretnego wydania Ra, Ac, ....czyli to była by robota dla RM
poszczególnych wydań.

pozdrowienia