spotkanie na Helu (fwd)

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pon, 28 Lip 2003, 21:52:56 CEST

On Mon, Jul 28, 2003 at 05:34:13PM +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  Jezeli ktos nie bedzie przestrzegal polecen Zarzadu to z automatu
>  zmienia piaskownice bez prawa do zabawek zgromadzonych w starej.

Zaraz, jak np ja będe chciał rozwijać PLD w swoim wolnym czasie i będe
członkiem stowarzyszenia to mam podpisać jakiś papier że zrzekam się
majątkowych praw autorskich do moich prach na rzech stowarzyszenia ?
Bo inaczej to sobie nie wyobrażam "bez prawa do zabawek zgromadzonych w
starej".

Jak ma się to moje przekazanie praw autorskich do otwartych licencji i
"braku prawa" ?

Czy mogę miec RW i nie przekazać praw autorskich ?
Co z poprawkami w programach, które wysyłamy do autorów a autorzy
wymagają od nas wcześniej zrzeczenia się swych praw autorskich na ich
rzecz aby miec czystość w swych papierach ? Przecież przekazałem już
prawa stowarzyszeniu ? (chyba Ximian wymaga tego o czym pisze, napewno
FSF).

To tyle moich wątpliwości
--
Artur Frysiak