modprobe.conf

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 30 Lip 2003, 22:07:21 CEST

Da się w modprobe z module-init-tools jakoś dodać standardowe aliasy
(tak jak mamy w modutils - tam, gdzie przypisanie jest jednoznaczne
lub używane w zdecydowanej większości przypadków), żeby nie trzeba
było dopisywać całego słownika do modprobe.conf?

Przez kilka godzin używania 2.6 zebrałem już:

alias char-major-4      8250
alias char-major-10-135 rtc
alias char-major-108    ppp_generic
alias tty-ldisc-3       ppp_async
alias char-major-6      lp

(no i rzeczy które miałem też dla 2.4, więc do pominięcia)
alias eth0              ne2k-pci
alias usb-controller    uhci-hcd
alias parport_lowlevel  parport_pc

A sporo rzeczy mam wkompilowane na stałe, dźwięku jeszcze nie próbowałem
używać, pewnie parę innych rzeczy jeszcze nie działa.