Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 1 Cze 2003, 05:47:00 CEST

W liście z nie, 01-06-2003, godz. 00:56, Tomasz Kłoczko pisze:
> On Sun, 1 Jun 2003, Witek Kręcicki wrote:
> [..]
>
> Możesz powiedzieć kiedy choć raz tak zrobiłem ?
>
> kloczek
Nie musiales terror jest taki sam zawsze :(.
Tomku czy jezeli ktos napada z bronia w reku to poczytuje mu sie
za zasluge ze napadnietych nie pozabijal tylko ich postraszył ??