Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 1 Cze 2003, 10:24:18 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 00:31:02 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mam nad tym kontrolę i tak było od początku. Co do jeszcze rzekomej
> kradzieży pld.org.pl to ta domena została powierzona mojej osobie.
> Trochę cieżkoukraść coś sobie samemu.

Powiernik nie jest właścicielem złodzieju.

> powinny coś robić ale bezemnie ponieważ uważały że bezemnie bedzie
> lepiej zamiast pokażać, że w istocie są w stanie coś takiego robić
> *napierw* zabrały się za przejmowanie kontroli nad zasobami dotychczas
> używanymi. To ma być fork() ? To jest próba rozbioru czy też przewrotu.

Bo wszyscy wiedzą, jak wielkim dupkiem jesteś. I że zablokowałbyś
wszystko mając władzę nad głównym repozytorium.

> mojej własnej pracy. To jest wyjątkowej klasy tchurzostwo nie umieć
> powidzieć komuś wprost co sie o nim sądzi.

Ja mówię.

> Do tego podłością jest perfidne
> wykorzystywanie zaufania jakim go dażyłem. Dziwie się min. Tobie, że
> chcecie współpracować z człowiekiem który jest podłym tchurzem.

Nie chcemy współpracować z kimś, kto ma 10 kloczków w skali gburostwa.

> Jeżeli ktoś będzie wiedział, że w jakiś okolicznosciach mogę się przez
> przypadek z nim kiedyś spotkać będąc w jakimś miejscu to prosiłbym o
> poinformowanie mnie o tym żebym mógł wcześniej uniknąć tego spotkania.

Tak jak unikasz wielu odpowiedzi. Unikasz odpowiedzialności.

> Mowa była o fotrk(), o demokracji o wielu innych rzeczach. Jak na razie
> żadna z tych rzeczy nie zostałą zrobiona. I nie widać próby realizacji

Została - nie ma absolutnej władzy kloczka.

> Jedyną drogą przejęcia PLD było takie rozegranie całości żeby pozbawić
> mnie jakichkolwiek możliwości działania ..

Bo jak ty sikasz na innych to jest dobrze, jak inni sikają na kloczka to
źle? Wal się gówniarzu. Od wczesnej piaskownicy dzieci się tak nie
zachowują, jak dorośniesz to pogadamy na poziomie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/