Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 12:54:00 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 31 May 2003, Witek Kręcicki wrote:
> [..]
>
> Mam nad tym kontrolę i tak było od początku. Co do jeszcze rzekomej
> kradzieży pld.org.pl to ta domena została powierzona mojej osobie.

Nie rzekomej a prawdziwej.

Z tego co dawno dawno temu bylo mowione ta domena zostala użyczona
przez BOFH (Tomek Orzechowski) na uzytek PLD.

Podkreslam, NIE Twoj, a PLD.

Ty Tomku, dawales dla niej jedynie infrastrukture w postaci 1 szt. DNSa
i majac do niego dostep - zarządzałeś wpisami.

Byles dla niej jedynie "maszynista".
Tak jak maszynista nie jest wlascicielem lokomotywy prowadzacej IC,
tak Ty - domeny pld.org.pl.
PKP powierza lokomotywe maszyniscie w celu poprowadzenia pociagu
od A do B w okreslonym czasie. I tyle.
PLD Ci powierzylo zarzadzanie pld.org.pl w sposob zgodny z interesem PLD.

I tak jak PKP ma prawo "zdjac z jazdy" albo zwolnic maszyniste co nie
wykonuje wlasciwie powierzonych mu obowiazkow, tak PLD - zwolnic
kloczka z funkcji zarzadzajacego domena. I żądać jej zwrotu.

> Trochę cieżkoukraść coś sobie samemu. Nie wykorzystuję tej domeny do
> niczego do czego nie byłoby to wczniej używane czy też z myślą o czym było
> mi to powierzone.
Teraz juz wykorzystujesz. I to ladnie w DNSach widac.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-