Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 1 Cze 2003, 13:12:30 CEST

Dnia nie 1. czerwca 2003 12:55, Michal Moskal wrote:
(...)

> Gdzie, kiedy?

Ok - w sumie masz i rację, to jest zbyt poważna sprawa, żeby odpowiadać na
te pytania nie wprost, tylko miedzy wierszami i tym samym zostawiać sobie
furtkę "przecież nic takiego nie mówiłem".

Tomku, czy mógłbyś odpowiedzieć Tak/Nie na pytania:

1. Czy chcesz wejść w skład CDG?
2. Czy zamierzasz się podporządkowywać ustaleniom CDG?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl