Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Nie, 1 Cze 2003, 13:25:24 CEST

> Dnia nie 1. czerwca 2003 12:55, Michal Moskal wrote:
> (...)

> Ok - w sumie masz i rację, to jest zbyt poważna sprawa, żeby odpowiadać na
> te pytania nie wprost, tylko miedzy wierszami i tym samym zostawiać sobie
> furtkę "przecież nic takiego nie mówiłem".
>
> Tomku, czy mógłbyś odpowiedzieć Tak/Nie na pytania:
>
> 1. Czy chcesz wejść w skład CDG?
> 2. Czy zamierzasz się podporządkowywać ustaleniom CDG?

W kwestii formalnej: dlaczego TYLKO kloczek ma odpowiadac na powyzsze
pytania ?
Albo powinni na nie odpowiadac wszyscy czlonkowie (przyszli czlonkowie ?)
CDG, albo kloczek powinien wejsc do CDG automatycznie (chyba, ze dobrowolnie
zrezygnuje - to vhyba kazdemu wolno ?).
Ewentualnie CDG moze podjac decyzje o usunieciu kloczka z CDG (lub inna).

Jesli jest inaczej, to prosze o uzasadnienie.

  phone (48)(58) 347 14 61