Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 1 Cze 2003, 13:36:26 CEST

Dnia nie 1. czerwca 2003 13:25, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> W kwestii formalnej: dlaczego TYLKO kloczek ma odpowiadac na powyzsze
> pytania ?
> Albo powinni na nie odpowiadac wszyscy czlonkowie (przyszli czlonkowie
> ?) CDG, albo kloczek powinien wejsc do CDG automatycznie (chyba, ze
> dobrowolnie zrezygnuje - to vhyba kazdemu wolno ?).
> Ewentualnie CDG moze podjac decyzje o usunieciu kloczka z CDG (lub
> inna).

Grrrrr...

Jak na razie wszyscy oczekujemy od kloczka odpowiedzi na te pytania.
Jeżeli odpowie twierdząco, to dla mnie logicznym jest, że w CDG się
automatycznie znajdzie i bedzie w niej, dopóki ewentualnie ktoś nie
wystąpi z wnioskiem o jego z tejże usuniecie, wniosek zostanie poddany
pod głosowanie i wyniki bedą na niekorzyść Tomka.

Dlaczego nie wszyscy? Nie zastanawiałem się nad tym - nie widzę potrzeby
pytania o to wszystkich ale niech będzie:

Adam Gorzkiewicz (adgor)
ad 1) Tak
ad 2) Tak

Będziesz nastepny?  :)