Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Nie, 1 Cze 2003, 13:45:41 CEST

> Dlaczego nie wszyscy? Nie zastanawiałem się nad tym - nie widzę potrzeby
> pytania o to wszystkich ale niech będzie:
>
> Adam Gorzkiewicz (adgor)
> ad 1) Tak
> ad 2) Tak
>
> Będziesz nastepny?  :)

Nastepny ? Nie. Poczekam na innych.
Na razie nie widze powodu, dla ktorego powinienem odpowiadac na te pytania.

Jesli nie zechce sie znalezc w CDG, to po prostu nie przystapie do glosowan
i moje czlonkostwo wygasnie.
Jesli nie bede chcial sie podporzadkowac, to po prostu wystapie z CDG i
poprosze o -rw. Lub poprosi o to w odniesieniu do mnie ktos inny ;)

Co te pytania/odpowiedzi wnosza ?

  phone (48)(58) 347 14 61