Kradzeże, kubł

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Nie, 1 Cze 2003, 13:36:45 CEST

> Chyba jego prawo ?
>
> Ja tez mam nadzieje, ze zgadzajac sie na czlonkostwo w CDG moge w kazdej
> chwili dobrowolnie z niego zrezygnowac ? (A nie, ze wiaze mnie ono
> dozywotnio / do czasu usuniecia)

Chodziło mi o ogólną zasadę. Cokolwiek odpowie to i tak nie wiemy co
zamierza zrobić. Dla mnie jest po prostu niesłowny.
Członkostwo w CDG ma raczej charakter prestiżowy, niż praktyczny. Bardziej
martwi mnie 2 punkt i to co zamierza zrobić z domeną.
Ale jak już napisałem wcześniej na żadnych jego deklaracjach nie możemy
polegać.

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \