Kradzeże, kubł

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:05:57 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 01:36:45PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Chodziło mi o ogólną zasadę. Cokolwiek odpowie to i tak nie wiemy co
> zamierza zrobić. Dla mnie jest po prostu niesłowny.
Kilka dni temu napisał, że wysyła na listę co mu ślina na język
przyniesie bez wcześniejszego przemyślenia czy to ma wogóle sens:

--cut--
PS. Za kawałek zapewen ktoś sobie przypomni to co napisałem i
przetworzy to na że sobie coś ubzdurałem i chcę coś jeszcze tu wprowadzać
nie zauważajać że coś takiego jak powyższe to poprostu wymyslona na
poczekaniu propozycji rozwiazanie nie koniecznie do końca przemyślana nad
której poprawnością dopiero trzeba się zastanowieć.
--cut--

wolf
--
  Bartek   .  - A tamte osoby to nie wiem, czy źle rzuciły kostką przy
  Taudul   :    odpowiedziach, czy też źle popatrzyły do kogoś.