Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Nie, 1 Cze 2003, 14:04:32 CEST

> Dnia nie 1. czerwca 2003 13:45, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> (...)

> Hmm.. w takim razie zle zrozumiałem poniższe:

> Chodzi Ci o to, że kloczkowi tych pytań w ogole nie powinno sie zadawać?

Chodzi mi o to, ze potraktowano go inaczej niz innych.

Nie napisalem, ze nie odpowiem na te pytania. Uwazam ze ich postawienie jest
bez sensu a moze byc odebrane jako przesladowanie kloczka.

Zalozmy, ze ktos, kto mialby wejsc do CDG wg wczesniejszych ustalen wyjechal
i nie sledzi aktualnie tego co sie dzieje. Nie wejdzie do CDG ?

Skoro taki wymog nie zostal postawiony od razu, to (IMO) lepiej go w ogole
nie stawiac. Po co przeciagac bezkrolewie i podgrzewac atmosfere ?

  phone (48)(58) 347 14 61