Kradzeże, kubły pomyj itd itp

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 1 Cze 2003, 14:09:58 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 02:04:32PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Chodzi mi o to, ze potraktowano go inaczej niz innych.
>
> Nie napisalem, ze nie odpowiem na te pytania. Uwazam ze ich postawienie jest
> bez sensu a moze byc odebrane jako przesladowanie kloczka.
>
> Zalozmy, ze ktos, kto mialby wejsc do CDG wg wczesniejszych ustalen wyjechal
> i nie sledzi aktualnie tego co sie dzieje. Nie wejdzie do CDG ?
>
> Skoro taki wymog nie zostal postawiony od razu, to (IMO) lepiej go w ogole
> nie stawiac. Po co przeciagac bezkrolewie i podgrzewac atmosfere ?

Świetnie, rozumiem. Ale jak inaczej krótko zapytać kloczka co zmiarza
robić? Bo w świetle jego ostatnich posunięć (domeny) przyznanie mu rw
może być niebezpieczne dla zdrowia naszego CVS.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h