Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 18:53:08 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> I mam Ci ją oddać bo TY to PLD ?

Po pierwsze:
A czy ja mowie, że mnie? Pokaż proszę, gdzie napisalem,
że to JA chce zarzadzac tą domeną?
Zreszta, pamietasz chyba, ze juz kiedys Ci mowiel, ze najlepiej by bylo,
jakby domenami dalo sie zarzadzac z poziomu CVS.
I chyba nawet pld-linux.org sie da.

Po drugie:
Nie ja to PLD, tylko PLD to PLD.
A organem reprezentujacym PLD bedzie CDG.
CDG na pewno w sprawie domen uzywanych przez PLD podejmie uchwałę.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-