AC [1st try]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 1 Cze 2003, 17:42:37 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 01:15:27PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To jest i tak predzej czy pozniej do poprawki.
> Co zatem z i386 ? Ja jestem zainteresowany, zeby ta architektura zostala.
>
> g++2 ? g++ 3.3 na i386 ?

IMO nie warto uciekać przed gcc 3.3 (na żadnej architekturze).

To, że wszystko pójdzie do przebudowania, to dobra okazja do
wychwycenia, co trzeba poprawić.

I lepiej mieć w dystrybucji kompilator z dobrym wsparciem; można potem
robić uaktualnienia z poprawkami błędów w postaci 3.3.x (jeśli takowe
będą - bo dla 3.2.x już raczej nic nie będzie), co w przypadku
pozostawienia 3.2.3 byłoby raczej niemożliwe (uaktualnienie w postaci
3.3.x = błędy kompilacji w ramach źródeł z dystrybucji - nie
poprawionych z powodu nie przejścia na 3.3).