Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Nie, 1 Cze 2003, 19:29:21 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, nobody wrote:

> Nazywaj jak chcesz.
> Były ostrzeżenia.

Była mowa wyłacznie o tym że niektóre osoby z własnej woli porzucą
zajmowanie się PLD. Mówiło się jedno a robioło się drugie.

[..]
> Tydzień temu mieliśmy być w Gdańsku (moja inicjatywa), żeby się może
> przy okazji spotkać. Gdy Marcin Cie pytał, już WTEDY odmówiłeś. Potem
> okazało się, że podany przez Ciebie powód jest nieprawdziwy - byłeś w
> Gdańsku.

KŁAMIESZ. Miałem jechać do rodziny ale niepojechałem bo
okazało się że spotkanie w tym terminie nie miało sensu. O odwołaniu
wyjazdu na weekend nie informowałem bo nie dawałaś ŻADNYCH sygnałów że
chodzi o rozmowe in-rela w której miałoby paść coś ważnego.
Tak jak wielokrotnie wcześniej sama mnie na IRCu zagadnełaś pytajac się
czy będę, bo ciepło się robi i dobrze by może było przyjeachać nad morze.

O NICZYM INNYM NIE BYŁO MOWY.

> To Ty tydzień temu i wielokrotnie wcześniej nie chciałeś sie spotkać,
> więc przez analogię można stwierdzić, iż dalej tez nie będziesz się chcieć
> spotykać. Więc możesz sobie darować "życzenia".
> Faktem jest, że ciężko się spotykać z facetem, który nie przychodzi na
> umówione spotkania. "Bo tak."

Zanim Marcin zrobił to co zrobił nie miałem ŻADNEGO powodu żeby go w ten
sposób go traktować (a byłoby to conajmniej niestosowne zachiwanie). Teraz
widzę dlaczego już kilka dni wcześniej przestał odbierać telefony.

To jak to opisujesz kompletnie nie przystaje do faktów opisujacych
zarzyłosć stosunków między mna a Marcinem jakie były zanim wsystko się
rozpoczęło.
Więcej .. widząc teraz, że kłamiesz i wiedząc o tym że Marcina jest
osobą którą relatywnie łatwo przekonać w romowie mam wręcz podstawy do
tego, że to co się stało stało sie mni. z Twojej inicjatywy.

Pytania: Kobieto dlaczego kłamiesz ? Po co to robisz ?

Niech napisze sam Marcin czy tak było. Nie baw się w jego adwokata.
Daj mu mówić jego włanym głosem.