Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Nie, 1 Cze 2003, 19:50:53 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> O NICZYM INNYM NIE BYŁO MOWY.

Piatek przed weekendem sprzed tygodnia. Byłeś pytany przez Marcina.

> Zanim Marcin zrobił to co zrobił nie miałem ŻADNEGO powodu żeby go w ten
> sposób go traktować (a byłoby to conajmniej niestosowne zachiwanie). Teraz
> widzę dlaczego już kilka dni wcześniej przestał odbierać telefony.

Niektórzy pracują u klienta, albo chcą spać, zamiast gadać od 22:00 do
nie wiadomo której.

> Więcej .. widząc teraz, że kłamiesz i wiedząc o tym że Marcina jest
> osobą którą relatywnie łatwo przekonać w romowie mam wręcz podstawy do
> tego, że to co się stało stało sie mni. z Twojej inicjatywy.

?
Możesz rozwinąć??

> Pytania: Kobieto dlaczego kłamiesz ? Po co to robisz ?

Gdzie skłamałam?

> Niech napisze sam Marcin czy tak było. Nie baw się w jego adwokata.
> Daj mu mówić jego włanym głosem.

?
Marcin umie sie bronić sam.
Bardzo źle wszystko odbierasz.