Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 21:10:52 CEST

Dnia 2003.06.01 21:02, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> - Jasne jest juz to, że to nie Serek za tym stoi po mimo tego ze
> wysłał
>   list ropoczynający to całe zamieszanie. Użyto go bo wiedziano że
>   włączenie się w to wystarczajcym zacietrzewieniem przyjdzie mu
> łatwo.

ROTFL!!!!! To zupełny przypadek, że serek to posłał, miał posłać kto
inny, ale w ostatniej chwili miał przerwę łacza i musioał zrobić to
Sergiusz

> - Conajmniej kilku osobom chodziło przedwewszytkim o wykluczanie mnie
>   całych prac. Nie dla wszytkich cele tych działań były takie same.
> Dla
>   części osób część cslów nei yła jasna.

Przesadzasz, to, że część osób papla więcej niż mysli nie znaczy, że
tak chcą. Tu chodziło tylko o odsunięcie Ciebie od władzy absolutnej.

			Artur