Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Nie, 1 Cze 2003, 21:16:32 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Artur Flinta wrote:

> ROTFL!!!!! To zupełny przypadek, że serek to posłał, miał posłać kto
> inny, ale w ostatniej chwili miał przerwę łacza i musioał zrobić to
> Sergiusz

Nie wiem w takim razie dlaczego sie śmiejesz z tego że potwierdzasz to co
napisałem, że nei jest on tu istotna osobą. Nawet nie drugoplanową.

> Przesadzasz, to, że część osób papla więcej niż mysli nie znaczy, że
> tak chcą. Tu chodziło tylko o odsunięcie Ciebie od władzy absolutnej.

Kwestia w tym, że jakby odjąć te właśnie osoby od całego zamieszania to
wyjdzie na to, że to wybryk kilku co najwyżej osób, a nie jakieś
większości.