Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 1 Cze 2003, 21:42:55 CEST

W liście z nie, 01-06-2003, godz. 21:16, Tomasz Kłoczko pisze:

> Nie wiem w takim razie dlaczego sie śmiejesz z tego że potwierdzasz to co
> napisałem, że nei jest on tu istotna osobą. Nawet nie drugoplanową.

Nie ważne kto ważne że wielu developerów:
1. to popiera
2. jest w stanie to zaakceptować

> Kwestia w tym, że jakby odjąć te właśnie osoby od całego zamieszania to
> wyjdzie na to, że to wybryk kilku co najwyżej osób, a nie jakieś
> większości.

Tomku z całym szacunkiem do Ciebie ale wyczuwam tu nutkę dobrego tatusia
przesań się bawić w mentora a zacznij działać konstruktywnie szukanie
winnych i tak Ci nic nie da bo tak naprawdę to nie ma znaczenia.
Znaczenie ma fakt że spore grono ludzi ma dość usiłowań przekonywania
Ciebie a Ty docelowo i tak robisz swoje.