Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 21:27:49 CEST

Dnia 2003.06.01 21:16, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> Nie wiem w takim razie dlaczego sie śmiejesz z tego że potwierdzasz to
> co
> napisałem, że nei jest on tu istotna osobą. Nawet nie drugoplanową.

Bo już od kilku dni snujesz przydługie elaboraty a nie znasz nawet
podstaw, szukasz tutaj osobistych wycieczek, rozgrywek personalnych,
kreujesz swiat rodem z "procesu" Kafki, a to tylko chodziło pozbawienie
Cię możliwości zabierania RW developerom. Rozumiem, miałeś swoją wizję
rozwoju dystrybucji, kierunku modyfikacji poszczególnych pakietów.
Znaczna większość jednak miała odrębne zdanie. A skoro zacząłeś tą
większość olewać to skończyło sie jak widać przeniesieniem repozytorium
na inna maszynę i to wszystko.

> Kwestia w tym, że jakby odjąć te właśnie osoby od całego zamieszania
> wyjdzie na to, że to wybryk kilku co najwyżej osób, a nie jakieś
> większości.

Pozostałe osoby nie sa tępymi barnami podążającymi za stadem. Każdy
miał możliwość zdecydowania jakiego ustroju w PLD chce. Z zebraniem
wiekszości ludzi nie było specjalnego problemu, mam nadzieję, że Ciebie
tez uda się zwerbowac :)

			Artur