Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 1 Cze 2003, 19:32:39 CEST

grr, miało iść na listę (odpisałem na kopię prywatną tamtego maila, bez
listowych Reply-To) - jeszcze raz:

On Sun, Jun 01, 2003 at 01:12:44AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czy i jak mergujesz zmiany na RA-branchu ?

Ups, zapomniałem o tym odpowiadając. Z RA-branchem jest gorzej.

Chyba mam ~kilkanaście zmian z RA-brancha skolejkowanych (w postaci commit logów
nie skasowanych ze skrzynki). Ale to tylko od chwili, gdy dowiedziałem
się o przeniesieniu CVS.

Resztę trzeba sprawdzić - cvs up -r RA-branch SPECS z obu repozytoriów
i diff -Nur.

> Chodzi mi zwlaszcza o otzgowane rzeczy, ktore juz przeszly przez buildery.

Tu trzeba będzie ręcznie przejrzeć tagi na zasobach, które się
pozmieniały na RA-branchu...
Żeby mieć pewność, trzeba by porównać tagi z cvs stat -v na *.spec.

Przypadek zmiany taga w SOURCES bez zmiany w specu (commitu _ani_ taga)
chyba można pominąć jako mało prawdopodobny.