Uwaga: ./builder -5 używa sieci

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 2 Cze 2003, 07:26:06 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 22:58:13 +0200, Tomasz Pala wrote:

> [...]

Zapomniałem wczoraj poinformować, że poprawiłem nazwę tej opcji, więc
wszyscy, którzy mają ją gdzieś ustawianą, niech dostosują:

s/ALLWAYS_CVSUP/ALWAYS_CVSUP/

> Trzeba by przeanalizować od 413 linijki. Miałem się tym zająć kiedyś,
> ale zapomniałem - zaraz się przyjżę.

Na dziś działa uaktualnianie md5 niezależnie od opcji pobierania. Ale
całość wymaga przejżenia od strony logicznej - planuję zmianę
funkcjonowania paru rzeczy, bo w tej chwili jest w tym nieco
redundancji.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/