Uwaga: ./builder -5 używa sieci

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Cze 2003, 10:38:58 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 07:26:06AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Zapomniałem wczoraj poinformować, że poprawiłem nazwę tej opcji, więc
> wszyscy, którzy mają ją gdzieś ustawianą, niech dostosują:
>
> s/ALLWAYS_CVSUP/ALWAYS_CVSUP/

> Na dziś działa uaktualnianie md5 niezależnie od opcji pobierania. Ale
> całość wymaga przejżenia od strony logicznej - planuję zmianę
> funkcjonowania paru rzeczy, bo w tej chwili jest w tym nieco
> redundancji.

IMHO skrypt builder domaga się przepisania w jakimś bardziej
cywilizowanym języku jak python lub perl. Wtedy będzie 2 razy krótszy i
łatwiejszy w konserwacji. Jak się sesja skończy (oddam kompilator) i
nikt się za to nie weźmie mogę to zrobić.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h