Uwaga: ./builder -5 używa sieci

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 2 Cze 2003, 10:46:29 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 10:38:58AM +0200, Michal Moskal wrote:

> IMHO skrypt builder domaga się przepisania w jakimś bardziej
> cywilizowanym języku jak python lub perl. Wtedy będzie 2 razy krótszy i
> łatwiejszy w konserwacji. Jak się sesja skończy (oddam kompilator) i
> nikt się za to nie weźmie mogę to zrobić.

A zależności?
AFAIK nic w środowisku budowania samo z siebie nie wymaga pythona.

Perl aktualnie jest wymagany, ale chyba łatwo tę zależność wyeliminować
- i może nawet warto to zrobić, żeby builder nie leżał, jeśli perl
będzie rozgrzebany?

BR w pakietach są dobierane z założeniem, że rpm-build nie wymaga perla.