Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Pon, 2 Cze 2003, 16:43:33 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...decyzją TEAM-u.
> Tak, zostałeś pozbawiony. Powody tego też zostały przedstawione.

Wiesz jestem juz nieco skołowany nieco .. w dużej części sprzecznoscią
tego co także Ty sam piszesz.
Jakiś zespół coś zdecydoweał teraz okazuje się że jakiś inny w sumie
zespół (ma być wybrany) ma podejmować jakieś decyzje.
Zero konkretów.

Nie widzę przy tym już w śród ludzi zamieszancyh w to wszytko od strony
decyzyjnej i sprawczej jakiejkolwiek woli rozmów czy współpracy, a tylko
chowanie głoy w piasek i stawianie innych przed faktami dokonanymi.
Dość dziecinnie albo naiwnie wobec tego brzmią wszystkiego wszelkie
deklaracje o tym że ta czy inna osoba nie chce żebym odszedło.
To są deklaracja bez pokrycia.
Jeżeli wobec tego ktoś uważa, że nie mam możliwości wyboru albo ów wybór
da się tak zawęzić że będę musiał robić to co ktoś sobie zaplanował to tu
jednak jest pewna pomyłka.

Czas leci i nadal nie widzę nawet prób rozmów. Powody mogą być trzy: albo
całość była obliczona na to żeby już ze mną wogóle nie rozmawiać albo
kulisy całego zdarzenia są jedną wielką plątaniną kłamst które gdyby
odsłonić to odstraszyłoby to od wszelkiej współpracy z osobami w to
zamieszanymi i to nie tylko mnie. Trzecie wyjaśnienie to liczenie na to że
jakos to przyschnie i jakos dalej się to potoczy bez wyjaśniania
komukolwiek/czegokolwiek .. też kiepska perspektywa.

Nie robi się niczego żeby tego typu wątpliwości wyjaśniać czy też choć
pokazać że nie jest to jedyne wytłumaczenie, a te trzy które opisałem
powyżej w żaden sposób nie są żadnym zaproszeniem czy też nie niosą w
sobie żadnego zalążka naprawy.