Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 2 Cze 2003, 17:14:25 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wiesz jestem juz nieco skołowany nieco .. w dużej części sprzecznoscią
> tego co także Ty sam piszesz.

Pokaż mi tą sprzeczność...

> Jakiś zespół coś zdecydoweał teraz okazuje się że jakiś inny w sumie
> zespół (ma być wybrany) ma podejmować jakieś decyzje. Zero konkretów.

Przeczytaj manifest.
Wiesz - tak to już na świecie jest, że Pan Bóg nie powoła takiej rady -
kilka osób musi coś wstępnie zadecydować. I tak się stało. Podpisani pod
manifestem zgodzili się na taką jej postać i na takie ustalenia.

Nie wiem co tu jest brakiem konkretu dla ciebie.

> Nie widzę przy tym już w śród ludzi zamieszancyh w to wszytko od strony
> decyzyjnej i sprawczej jakiejkolwiek woli rozmów czy współpracy, a tylko
> chowanie głoy w piasek

U mnie na podłodze mam klepki. Fizycznie niewykonalne.

> Dość dziecinnie albo naiwnie wobec tego brzmią wszystkiego wszelkie
> deklaracje o tym że ta czy inna osoba nie chce żebym odszedło.

Szkoda, że tak mówisz. Dobrze - nie będę już tak mówił, bo nie chcę
wyglądać na dziecinnego.

> To są deklaracja bez pokrycia.

skoro tak uważasz.

Wiesz, w idiotyczny sposób krzywdzisz wielu ludzi.

> Jeżeli wobec tego ktoś uważa, że nie mam możliwości wyboru albo ów wybór
> da się tak zawęzić że będę musiał robić to co ktoś sobie zaplanował to
> tu jednak jest pewna pomyłka.

Możesz mówić jaśniej?
Czy kiedykolwiek ktokolwiek ci kazał robić coś?

Kali zabrać krowa - dobrze.
Kalemu zabrać krowa - źle.

Tak dokładnie się zachowujesz.
Przykład: jak Wojtkowi zaczynałeś mówić jak ma robić kernel było wszystko
w porządku i byłeś bardzo zaskoczony, że nie chce się _podporządkować_
twojej wizji.  Teraz sam mówisz, że nie będziesz robił tego co ktoś
zaplanował (pomijam już to, że nikt nie nakazuje ci niczego). Role się
dokładnie odwróciły - teraz masz namiastkę tego jak TY traktowałeś
ludzi...

> Czas leci i nadal nie widzę nawet prób rozmów.

O CZYM chcesz rozmawiać? O kradzieży klucza może? To może lepiej o
kradzieży domeny?
Wiesz - chyba nikt nie podziela twojej manii prześladowczej i
wszechobecnej teorii spiskowej.

> Powody mogą być trzy: albo całość była obliczona na to żeby już ze mną
> wogóle nie rozmawiać albo kulisy całego zdarzenia są jedną wielką
> plątaniną kłamst które gdyby odsłonić to odstraszyłoby to od wszelkiej
> współpracy z osobami w to zamieszanymi i to nie tylko mnie. Trzecie
> wyjaśnienie to liczenie na to że jakos to przyschnie i jakos dalej się
> to potoczy bez wyjaśniania komukolwiek/czegokolwiek .. też kiepska
> perspektywa.

Nie masz RW - do tego pijesz, tak?
Speedy wyjaśnił dlaczego jego jeszcze nie masz. cvs jest w trakcie
przenosin w nowe miejsce. Oraz w trakcie reorganizacji.

Boże...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...