Moduł cdg w cvs

Robert Kurtys bob w glog.pl
Pon, 2 Cze 2003, 11:49:48 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 10:32:26 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> No tak :-) Ale myślę, że takie zmiany można wprowadzać po
> ukonstutuowaniu się CDG, bo regulamin w takiej formie jak jest teraz
> (modulo dwie konieczne zmiany o których pisałem w commitlogu --
> głosowanie jawne i konieczność popracia wniosku o głosowanie), otrzymał
> poparcie w postaci podpisów pod manifestem.

...:) zmian mialbym wiecej (te akurat stanowia cos w stylu preambuly odpowiadajacej na pytanie po co w ogole cdg istnieje i w jakim celu ludzie przystepuja do cdg - to wlasnie bedzie stanowilo miedzy innymi o przyjeciu/wykluczeniu itp) to jest po prostu wazne

> CDG. Posiadanie RW nie może być wystarczającym warunkiem do głosowania w
> jakiejkolwiek sprawie -- wystarczy spojrzeć na ilość martwych dusz w
> starym cvs, w nowym z czasem pewnie też się ich troche nazbiera.

ok jasne - tyle , ze brak _jednoznacznego_ zapisu